این گوشی در حالت نرمال دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED LTPO است و در حالت باز شده، اندازه‌ی نمایشگر به ۷.۱۱ اینچ افزایش پیدا می‌کند. این شرکت مدعی شده که کل فرایند باز شدن نمایشگر حدود ۱.۳ ثانیه طول می‌کشد. بنابراین با وجود اینکه اندازه‌ی نمایشگر به طور قابل توجهی بزرگ‌تر نمی‌شود، اما در هر صورت این اندازه‌ی بزرگ‌تر به کاربران اجازه می‌دهد از گوشی برای کارهایی مانند تماشای ویدیو، بازی کردن و وب‌گردی راحت‌تر استفاده کنند.

تکنو

بخشی از نمایشگر که در حالت نرمال استفاده نمی‌شود، در پنل پشتی قرار می‌گیرد و از آن می‌توانید به عنوان نمایشگر همیشه روشن بهره ببرید. در ضمن از همین قسمت می‌توانید برای ثبت عکس‌های سلفی با دوربین اصلی استفاده کنید. ضخامت این گوشی ۹.۹۳ میلی‌متر است که این یعنی نسبت به حالت بسته شده گلکسی زد فولد ۵ ضخامت کمتری دارد. در تصاویر و ویدیو‌های منتشر شده، چین‌خوردگی چندانی در نمایشگر دیده نمی‌شود ولی این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.

این اولین باری نیست که شرکت تکنو از گوشی مفهومی رونمایی می‌کند و همانطور که از نام این گوشی جدید پیداست، این گوشی رول شونده هم لزوما قرار نیست راهی بازار شود. اوپو هم از جمله شرکت‌هایی است که قبلا از یک گوشی مفهومی رول شونده رونمایی کرده و هنوز هیچ شرکتی موفق شده چنین گوشی هوشمندی را راهی بازار کند.

منبع: Android Authority

نوشته شرکت تکنو از طرح مفهومی گوشی رول شونده‌ خود رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala