بر اساس اطلاعات قرار گرفته در سایت آنر، این گوشی قرار است راهی بازارهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند و بریتانیا شود. از سوی دیگر منابع مختلف از عرضه‌ی آن در کشورهای آمریکای لاتین خبر می‌دهند. با وجود اینکه قیمت این گوشی برای بازارهای جهانی رسما اعلام نشده، ولی با توجه به قیمت ۱۷۳۵ دلار در بازار چین، احتمالا برای سایر کشورها هم با قیمت مشابهی روبرو می‌شویم. همانطور که گفتیم، این گوشی باریک‌ترین گوشی تاشو جهان است و ضخامت آن به ۹.۹ میلی‌متر می‌رسد و ۲۳۱ گرم وزن دارد.

آنر مجیک V2

برای یادآوری باید بگوییم که آنر مجیک V2 از نمایشگر بیرونی ۶.۴۳ اینچی OLED بهره می‌برد که نسبت ابعاد آن ۲۰:۹ است؛ بنابراین کشیدگی نمایشگر اصلا غیرمعمول نیست و تجربه کاربری خوبی ارائه می‌دهد. نمایشگر اصلی ۷.۹۲ اینچ اندازه دارد و پشتیبانی از قلم استایلوس را هم ارائه می‌دهد.

قلب تپنده گوشی، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و در کنار آن ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد. سرعت شارژ به ۶۶ وات می‌رسد. در ماژول دوربین، با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی روبرو هستیم. در نمایشگر اصلی و بیرونی هم دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

منبع: Android Authority

نوشته گوشی تاشو آنر مجیک V2 راهی کدام بازارها می‌شود؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala