- ریلیز RELOADED

بازی Scourge of War Waterloo که به تازگی منتشر شده است یک بازی استراتژی با المان های واقع گرایانه است که توسط NorbSoftDev ساخته شده و شرکت Slitherine Ltd آنرا برای سیستم های PC منتشر کرده است. این بازی روایت جنگ داخلی آمریکا را به تصویر میکشد, این بازی دارای 20 سناریوهای تاریخی (از فرانسه، پروس و دیدگاه های بریتانیا)، 3 سناریو برای حالت چند نفره و دیگر حالت حالت های داستانی با سندباکس های مختلفی و لایه از مبارزات انتخابی است. 
در اولین برخورد با روال بازی با عضوهایی از بدن روبرو میشوید که به صورت یکپارچه حرکت کرده و تحت فرمان شما هستند, ارتش های تحت فرمان شما هستند و شما با تعیین استراتژی های مختلف باید دشمنانی مختلفی را درهم بشکنید. این بازی بصورت دو بعدی بوده که در زمین های سه بعدی به وقوع میپیوندد و ارتش ها بزرگتر از آن چیزی هستند که در تصویر نمایان میشوند همچنین بازیکن می تواند به ارتفاع زیادی زوم کرده تا نمای بهتری از مبارزات را در اختیار داشته باشد. همه واحد ها دارای لباس های تاریخی و حمل پرچم تاریخی هستند و در میان آن ها رهبران جنگ به چشم میخورند.
رابط کاربری تعمیرات اساسی عمده ای در مقایسه با دیگر بازی های هم سبک دارد, تعداد دکمه بر روی صفحه نمایش است کاهش می یابد و به جای آن یک منوی popup حساس به متن (اختیاری) و در حال حاضر راحت تر از همیشه به مجموعه ای از تشکل های در موقعیت مورد نظر ایجاد شده است. همچنین عواملی همچون آب و هوا واقع بینانه, سیستم پیک برای اعزام, تنظیمات سرور برای حلا چند نفره و ... از ویژگی های این بازی هستند.