به گزارش پردیسگیم، CD PROJECT RED اعلام کرد که با همکاری GEEKAY DISTRIBUTION، عنوان موردانتظار Cyberpunk 2077 را در امارات و عربستان سعودی منتشر خواهد ساخت. نسخهی خاورمیانهی بازی مرحلهی رده بندی سنی را پشت سر گذاشته و با دستورالعملهای سازمانهای محلی، در خاورمیانه پخش خواهد شد.
به گزارش پردیسگیم به نقل از DualShockers ساعاتی پیش برگزار کنندگان مراسم PC Gmaing Show با انتشار پیامی در حساب رسمیشان در شبکهی اجتماعی Twitter خبر از تاخیر خوردن این مراسم دادند و تاریخ جدید آن را نیز اعلام کردند.
نسخه بهبود یافته(Remaster) بازی تحسينشده Kingdoms of Amalur تحت عنوان Kingdoms of Amalur Re-Reckoning تأیید شد، برای ادامه خبر با پردیسگیم همراه باشید.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از وبسایت wccftech، شرکت SEGA اعلام کرد که بازی A Total War Saga: Troy فعلا در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود و نسخهی استیم بازی در تابستان 2021 منتشر میشود. همچنین، همهی بازیبازان طرفدار این سبک میتوانند در روز 13 آگوست یعنی اولین روز انتشار بازی آن را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنند.
تیم هیتون، مدیر ارشد استودیو Sega اروپا، در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت:
به گزارش پردیسگیم، بازی کرهای و ترسناک The Coma 2: Vicious Sisters که توانسته بود رضایت منتقدان و هواداران را کسب کند، در تاریخ 19 جوئن مصادف با 30 خرداد برای کنسولهای پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. نسخهی اکس باکس وان نیز در اواخر همین سال عرضه خواهد شد.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از وبسایت dualshockers، پس از اتمام پروژه The Evil Within 2، استودیو Tango Gameworks اکنون سخت در حال کار روی عنوان بزرگ و مورد انتظار Ghostwire: Tokyo است. سازنده و خالق سری بازی ترسناک Resident Evil ، یعنی شینجی میکامی افسانهای نیز به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند، این بدان معنی است که با وجود اینکه ما به سختی چیزی از بازی دیده ایم یا می دانیم، به شدت باید برای آن هیجان زده باشیم.
حال، وی در مصاحبه اخیر خود با IGN، زمان بیشتری را به عنوان Ghostwire: Tokyo و خصوصا چگونگی به دست آمدن اسم این بازی اختصاص داد. میکامی توضیح داد که ریشههای بازی Ghostwire با این ایده که Ikumi Nakamura، کارگردان سابق صنعت بازیسازی با او روبرو شده است، به جود آمده. پس از آن، تیمی به آرامی ساخته شد و شروع به کار گسترده تر کرد. میکامی گفت: "تیم اولیه با حدود پنج نفر شروع شد و ما شش ماه روی آن کار کردیم. سپس تعداد افراد به 10 نفر گسترش یافتند و ما قبل از ورود به فاز تولید کامل چندین سال روی آن کار کردیم.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از PCGamer، سری بازی محبوب Project Cars توجه جمعیت بسیاری از بازیبازان طرفدار سبک ریسینگ را به لطف گرافیک بسیار چشمنواز بازی، فیزیک واقعگرایانه اتومبیلها و سطح بالای جزییات به کار رفته در آنها جلب کرده است اما در هر دو نسخه قبلی به طور کلی نبود برخی ویژگیها که از یک بازی ریسینگ مدرن انتظار میرود به چشم می آمد. نکتهای که توسعهدهندگان بازی قصد دارند آن را در نسخهی جدید برطرف کنند که آن را با هم بررسی میکنیم.
Career mode با هدف ایجاد احساس بهتر در پیشرفت به بازیبازان، کاملاً از ابتدا بازسازی شده است. در این حالت، در ده کلاس متفاوت اتومبیل پیشرفت خواهید کرد و با به دست آوردن XP حین بازی، ارتقاها و رویدادهای جدید را برای خود آنلاک میکنید. اما، به طور هوشمندانه، اگر نوع خاصی از رویداد را دوست ندارید، می توانید برای عبور از آن پولی که در حین بازی کسب کردهاید را پرداخت کنید. این امر به این دلیل است که آزادی عمل کافی به بازیبازان برای لذت بیشتر داده شود و آنها مجبور به راندن ماشینی که به آن علاقه ندارند، نشوند.