سامانه پیام رسانسامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغاتی و انبوه پیام‌رسان:

برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

عضویت

هربرت مارکوزه فیلسوف آلمانی-آمریکایی که سال ۱۹۷۹ درگذشت و در سال‌های پایانی عمرش بابت نقدهایش به سرمایه‌داری در سطحی جهانی مشهور شده بود احتمالا اگر امروز زنده بود از هواداران دیزنی پلاس می‌بود. البته نه از این بابت که علاقه‌مند به مجموعه آثار سینمایی یا سریال‌های این شبکه باشد بلکه از این جهت که دیزنی پلاس به نوعی نشان داد تئوری‌های فلسفی او چندان هم بیراه نبودند.

جیغ به عنوان فیلمی در حوزه‌ی قتل‌عام که کارگردان آن وس کراون مهارت بالایی در ساخت این ژانر دارد ساختارشکنی‌های فراوانی را در بطن خود داشت. فیلم موفقیت چشمگیری داشت و سال‌‌های متمادی کوین نویسنده‌ی محبوبی بود. او علاوه بر جیغ ۲ نویسندگی فیلم‌نامه‌ی فیلم کادر آموزشی را نیز در دست داشت.

ابرقهرمان‌های متنوع و گوناگون بسیاری در دنیای انیمیشن‌ها حضور دارند. انیمیشن سریالی «ابر دوستان» (Super Friends) بچه‌های دهه‌ی ۷۰ میلادی را با تعدادی از بهترین ابرقهرمان‌های کمیک‌های دی‌سی آشنا کرد. سریال انیمیشنی «تایتان‌های جوان به پیش!» (Teen Titans Go!) تأثیر قدرت ابرقهرمان‌ها را در مسائل روزمره به نمایش گذاشت و موقعیت‌های خنده‌دار و بامزه‌ای خلق کرد. انیمه‌هایی مثل «ببر و خرگوش» (Tiger and Bunny) هم سراغ سوژه‌های بکری رفتند و تصویری کاملا جدید از قهرمان‌های نقاب‌دار نشانمان دادند. در واقع انیمیشن‌ها و کارتون‌ها بستری عالی برای روایت داستان‌های ابرقهرمانی به حساب می‌آیند و تنوع و گستردگی بی‌نظیری دارند.

سال ۲۰۲۰ برای مارول سال بسیار عجیبی بود. هیچ اثر جدیدی به دلیل همه‌گیری کرونا منتشر نشد و بیوه سیاه، جاودانگان، وانداویژن و شاهین و سرباز زمستان به تعویق افتادند. فایگی بدون وجود کامیک‌کان‌ها یا سرویس پخشی مانند دیزنی‌پلاس، هیچ راهی برای عرضه محصولات خود نداشت اما این بدان معنا نیست که ایده‌پردازان مارول بیکار بوده‌اند. آن‌ها در این مدت در کار، ادامه تولید، توسعه پروژه‌ها و فراهم کردن شرایط اکران، بسیار تلاش کردند و موقعیتی را از نظر تعداد آثار در شرف اکران رقم زدند که پروژه‌های فاز ۱ تا ۳ در مقایسه با آثار حال حاضر، کوچک به نظر می‌رسند.

این فیلم از اوایل قرن جدید در دست ساخت است و اکنون بالاخره به تماشای آن در سینماها نزدیک شده‌ایم. بلک آدام موجودی قدرتمند در سطح سوپرمن و از ضد‌قهرمانان اصلی شزم است اما برخلاف همتای قهرمانش که زکری لوی نقش او را بازی می‌کند، احساسات و اخلاقیاتی انعطاف‌پذیر دارد. فیلم بلک آدام، داستان بازگشت این شخصیت به دنیای فانی را پس از گذراندن مدتی طولانی در یک زندان جادویی بازگو می‌کند. نمی‌توان حدس زد که او چه برنامه وحشتناکی برای جهانیان در نظر خواهد گرفت.

هم اکنون در برنامه‌های فاز چهارم استودیو مارول، عنوانی که شامل شخصیت‌های اصلی شانگ چی باشد وجود ندارد. با وجود فیلم‌هایی مانند جاودانگان، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی که به‌ طور کامل با شخصیت‌‌های اصلی مارول پر شده است، به‌ نظر بعید می‌آید ماجراجویی‌های بعدی شانگ چی با این فیلم‌ها تداخل داشته باشد. بعید است که جدیدترین ابرقهرمان دنیای مارول برای پیوستن به فیلم ثور: عشق و تندر به فضا برود یا برای بودن در کنار تیم مرد مورچه‌ای و زنبورک به قلمرو کوانتومانیا سفر کند.

به‌ صورت خلاصه شخصیت غیرجدی شرک در انیمیشنی مربوط با دنیای افسانه‌ای پریان، این انیمیشن دریم وورکس را به عنوانی ضدفرهنگ انیمیشن سازی دیزنی در هزاره‌ی جدید مبدل ساخت و توجه تماشاگران را به خود جلب کرد. در افتتاحیه اسکار شرک غول سبز و دوستانش موفق به کسب جایزه‌ی بهترین انیمیشن بلند شد که دلیلی بر ساخت سری‌های جدید آن بود. این جایزه به سرعت باعث شکل‌گیری دریم وورکس در قالب یک استودیو شد. علی‌رغم مسائل فرهنگی، شرک ساحت انیمیشن سازی را تغییر داد و پرتره‌ای کامل از استودیوی انیمیشن در حال رشد آن زمان را ترسیم کرد. اما اگر شرک زبان کمدی را در استودیوی دریم وورکس اختراع کرد، ماداگاسکار ۲۰۰۵ آن را بهبود بخشید.

ما فیلم‌های ابرقهرمانی را تماشا می‌کنیم تا شگفت‌زده و غافلگیر شویم. البته استثناهایی هم در این قاعده حضور دارند، ولی به طور کلی فیلم‌های ابرقهرمانی – چه بزرگ و پرخرج باشند و چه جمع‌وجور – جوری ساخته می‌شوند تا حسی از شگفتی و حیرت به بینندگانش منتقل شود و در آن‌ها چیزهای را نشانمان می‌دهند که تا به حال ندیده بودیم.